måndag 17 maj 2010

MIN SKAPELSEBERÄTTELSE


Det var en gång för ungefär 20 år sedan, en mamma och en pappa som var riktigt kära.
En dag bestämde de sig för att baka en bebis tillsammans.
De plockade fram en fin röd skål och började blanda ingredienser.



När smeten var blandad och klar fick den gräddas i mammas mage i sådär nio månader.



De var så spända över att få se vad de bakat ihop för något...
-Åh, det blev en sockerkaka!



De började dekorera kakan med fluffig grädde och goda bär...



... och vips var jag klar!

13 kommentarer:

marie sa...

ÅH VAD FINT! (ja, absolut värt stora bokstäver!)

moa sa...

men hallå vad fint.

Cajsa sa...

tack!!

marta sa...

åh, alltid lika fint cajsa! supersuperbuperiduppibrabra

I sa...

UNDERBART. Mer av sånt här:)

tove sa...

men vad gulligt!

Anonym sa...

gudars så fint!!

Cajsa sa...

tack acki tack

tina sa...

åh du är duktig så himla himla bra kan inte sluta titta på alla dina skisser och teckningar och målningar och åh smälter lite. hur fan blir man så bra??!

Anonym sa...

AHH! galet bra, du är så duktig! kan lova dig att den här bildserien verkligen förgyllde min dag! /jennie.a

Cajsa sa...

tack snälla!! haha jag tror man bara försöker om och om igen och till sist måste ju något bli bra

niclas sa...

du är väldigt begåvad

Hanna Miranda sa...

Herre min gud vad du är duktig! Blir helt varm inuti av dessa bilder!