tisdag 23 februari 2010

nu blev de små! klicka om ni vill se dom stora.


10 kommentarer:

Anonym sa...

vi kan ju faktiskt också anstränga oss lite och klicka på dom(" du ritar så fint!!!

Anonym sa...

Jättekanin!

lovisa sa...

vad fin blogg du har, och duktig är du dessutom!

Cajsa sa...

tack så mycket!!

jag vill verkligen ha en sån där stor tjock kanin.

Unknown sa...

Fan va nice du ritar! Sjuk känsla i bilderna. Jättefint! /Emma

kolla gärna in mina bilder på emadahl.blogg.se ha det fint!

M sa...

fina kaniner!

MirjamW sa...

Så fantastiskt fint du ritar.
Skulle mer är gärna vara ägare till nån av dia bilder, hur mkt skulle du ta för en bild?

Cajsa sa...

tack!!

Mirjam: Hej! Jag skulle mer än gärna sälja någon till dig! Är det någon speciell du är intresserad av? Tyvärr kan jag inte lämna ifrån mig alla just nu för jag ska söka till ett par skolor och då behöver jag dom som arbetsprover..

L sa...

jag skulle vilja ha en kopia av självporträttet med kaninen! alltså vanlig papperskopia fast i bra kvalitet liksom!

MirjamW sa...

jag ska kolla runt lite på dina bilder, får återkomma om vad.